Bizim o kadar çok var ki :)
o şarkıları söylediğimde ağlıyorsa bile susup gülmeye başlıyor. Örneğin;
- bir küçü küçü, küçü küçü 🎶
- bir mini miiiiini, mini miiiini🎵
- Duru kuş varmışş, tatlı kuş varmışşş🎶
bir de youtubeda mini anima sayfası var. Çok Güzel şarkılar yapmışlar onları söylüyorum.
Onun dışında;
‘Çomar’ diye bir şarkı var onu kızıma uyarlıyorum çok keyif alıyor☺️