Hatice6363 o zamanlarda benimki de öyleydi. Neredeyse tüm gun u uyutmaya çalışmakla geçirirdim. Uyanık kaldığı sürece ağlar ve mizmizlanirdi. Buyudukce etrafı algılamaya ve oyuncaklariyla oynamaya başladı, şimdi daha rahatız.yine çok zor uyutuyorum ama gun de 3 kere uğraşıyorum artik😁