Asafmrym İi geceler anneler oğlum 17 aylık 8 dişi var dört ön alt diş dört ön üst dişi azı dişi 🦷 yok hiç geç çıkarabilir ama yınede cok huzursuz oluyo insan sizce de normal mi ?
Hilalalp Asafmrym arkadaşımın çocuğunun baya geç çıkmıştı ama sonra pes peşe çıktı. Benim oğlum da 16 aylık 16 tane var geç cıktı ama pes peşe geldiler
Asafmrym CaglaCeylin 😊😊 gelirler canım Geç çıkaran daha iyi olur diolar 19 aylık yegenim var 16 dişi var bnde oyzden biraz tedirgin oldum. Yemek yemesinde falan hiç sıkıntımız yok sukur herseyi yer hiç zorlanmaz sadece çignemeden güp güp gidio 😂😂
Tugbadrsn 1 yaşında 2 alt ön dişi 🦷 var sizce bu normal mi bende takmıyprım geç çıkaran diş daha iyi ama şuda bir gerçek aşırı huzursız geceleri özellikle üst 2 dişi baya kabarmış yakındır gelir
agacsizkoala Asafmrym benim oğlumun dişleri erkenden çıktığı için her gören moralimi bozuyor işte canım 😒