Dilaraya Merhaba biz de 4 ay 10 günlüğüz. Paranox S’yi ilk sünnet olduğunda kullanmıştık. Yarım verin demişti o zaman 1,5 aylıktık. Dün de 4.ay aşımızı olduk dün ve bugün biraz ateş yaptı doktorumuz bu sefer yarımdan biraz fazla verebilirsiniz ateş olursa demişti öyle yaptık biz de.