Sevimli kendi yaptiginiz yada gerçekten ev yapımı pekmez bulursaniz en iyisi o olacaktır ama ben aşçıannenin üzüm pekmezini kullanıyorum çok da güzel tadı diğer pekmezlere göre daha hafif 7 aylık oğluma yaklaşık bir aydır her sabah kahvaltıda bir çay kaşığı veriyorum. Sağlıkla büyütün bebişinizi, sevgiler 🤗💐