Senabebek Kızım 4ay 16 günlük aşıdan beri kesinlikle gece gündüz uykusuna dalamiyo sürekli agliyo emziriyorum altı temiz sadece kucağımda durmak istiyo benden başka kimse de durmuyo yaşayan anneler bitiyor mu bu durum hem muhabbet hem dertlesme olsun istedim iyi geceler 🥰
Crazymomy Senabebek aslında şu günlerde bitmiş olması gerekiyor ama 3.5-4.5 ay arası dolu dolu yaşamıştıkk! 😂 Birkaç güne dinmesini umut ediyorum sizler için..
efe_ Senabebek masallh diyeym ben i pek yormadi 4.ay atağını gormedm su an a kdr 4 ay 20 gunlgz simdi uyutuyorum gece lambasi yank ortm sesz emiyor Uyuyck
Senabebek Eymenncik çok zor gerçekten sabır çok önemli artık dayanamıyorum dediğin yerde Allah sabrını veriyo ama yıpranan siz oluyorsunuz
Senabebek Crazymomy yok bitmiyo ya 11 de salladım daldı yatırdım mıkır mıkır kesinlikle dalıp güzel uyumuyo bugün gündüzde güzel uyumadi artık bitsin çok yoruldum ona da bana da günah
Eymenncik Senabebek 2. Ay asisida cok huysuzluk yapmisti bide atak zamani suan ustune asi zor olcak gibi, haklisiniz Allah verir sabrini.
Senabebek efe_ maşallah subhanallah benim kızım çok zor bebek dogdugundan beri aynı bı ara düzelir gibi oldu gene aynı uyumuyo yok yani anlamadim
Sumeyye_ Gerçekten burda okudukça korkuyordum, ama bugün aşı olduğumuzdan beri ağlama krizleri, mutsuz zaten kolik bir bebekti bir iki haftadır anca mutluydu şimdi yine başa sardık ☹️
Senabebek Sumeyye_ bende aman nolabilir ki diyordum ama gerçekten çok zor Allah yardımcın olsun benimki de aynı kucagimdan inmiyor kesinlikle sürekli ilgi belkiyo 😒
Sumeyye_ Senabebek inanın benimde öyle Allah hepimizin yardımcısı olsun:) 6.aydan sonra çok güzel diyorlar genelde bir umut bekliyorum
Pixel Senabebek benimki de şu saat itibari ile 4 ay 16 günlük oldu. Aşıdan sonra değil ama 15-20 gündür bazı geceler çok fena oluyor. Bu gece de avaz avaz ağladı yatmıyor koltuğa koyamıyorum. Her akşam 8 de uyumuş olan bebek daha yeni uykuya daldı ama ne bel kaldı bende ne kol. Umarım yakında atlatırız canım çok zorluyor.
Senabebek Pixel aynı gün dogmuslar 8 Ağustos çok zor Allah yardımcımız olsun annelik hiç kolay değil ama yarın bı gün bu günleri aricaz bu günlerinede şükür Allah hastalık dert bela vermesin.
Pixel Senabebek amin canım inşallah. Ay evet aynı gün doğmuşlar ne tatlı 🌸08.08.2020 çok güzel bir tarih oldu doğum günleri 💕 aslan burcu bebelerimiz
Bhra Benim kızımda 4 ay 18 günlük. İki haftadır çok huzursuz.. Ayrıca elleri sürekli ağzında,kulağında.. kaşiyor..Dış için erken degilmi? Bu dönemde olup diş çıkarma belirtisi gösteren varmı?
Senabebek Bhra benimki de ağzında eli sürekli doktor artık dış çıkartabilir hazırlıklı olun demişti damaklari kaşınıyodur ama kulak için bişey diyemem su kacmis olabilir kulak ağrısı kötü olur sütünden damlar canm emziriyorsan