Melisasey kalça sıkmak değil, öyle bişey yapmayın. Benim kızım 2 yaşına kadar çok sık ve uzun süre katıldı. Şöyle ki bayılıp dudakları ek ayakları mosmor olana kadar hareketsiz kalıyor nefes almıyordu. İnanın bi anne için hayatın en zor dakikaları o anlar. Her seferinde geçeçğini bile bile ya nefesi geri gelmezse bu sefer diye kendimi yerden yere atıyordum. Ama geliyordu şükür.Çok uzman bi nöroloğa götürdüm. Yapmanız gereken öncelikle çok zor ama sakin kalmak. Kucaklayıp balkon gibi açık havaya çıkartıp yere sırt üstü yatırıp, yüzüne üflemeniz lazım. Ne kadar erken yüzüne üflerseniz katılmanın önüne geçersiniz, baktınız katılacak gibi ağlıyor hemen yüzüne üfleyin. Maalesef yapılacak birşey yok bu konuda 4, en fazla 6 yaşında geçecek.