İkizlerimi 33. Haftada dünyaya getirdim . Bir kızım bir hafta bir kızım 26 gün küvez de kaldı. Şuan 3aylıklar. Bir hafta kalan kızım yaşıtlarını her anlam da yakaladı. Fakat 26 gün küvez de kalan kızım ne açlığını belli ediyor ne konuşuyor ne de gülüyor . Biz ağzına tokuşturuyoruz yoksa kendi açıp biberonu ememiyor. Göz takibi var sesleri de algılıyor. Hastane de herhangi bir sorun yok demişlerdi . Biz ha bugün ha yarın düzelir diye hep umutluyuz. İlk o doğdu birde tek yumurta ikizi. Böyle bir durum yaşayan var mı:(( çok üzülüyorum korkuyorum