Mom622626 2bebelianne__ kilot bezler dar oluyor ben hızlıca yükselttim o yüzden numarasını. Yürümeden önce kilot bez kullanmıyordum normal bez yetiyordu.
Medusafer 2bebelianne__ kızım 5 aylık 6 buçuk kilo bir buçuk aydır filan 3 numara kullanıyoruz çok memnunum hiç sızdırma yapmıyor
Medusafer 2bebelianne__ ayrıca bir kere sleepy külot bez denemiştim 3 numara ona göre kalıbı büyüktü primanin