3 aylık bebegim var sürekli inliyor gazı olda olmasa neden inliyor acaba bile var mı
Arhezzehra biryeri ağrıyor olabilir mi gaz harici mesela karnı, veya kulağı vs
Arhezzehra benim bebeğim de 3 ay 23 günlük iki gündür öyle anlamadım atak diyordum
Bende bil bilseydim neyi var