Kızlar malum pandemiden kızımı en son 13.ayda tek doz nimenrix yaptırdım. Doktor bexora aşısını 12.aydan sonra başlıcaz dedi. Şimdi doktora gidemiyoruz hastanede virüslü vakalar çokmuş, maddi anlamda da bu aralar sıkışık haldeyiz. Çünkü göz muayenesi oldu özel bi doktorda bi gözlük 1000tl tuttu🤦♀️ merak ediyorum bexorayu 2yaşından itibaren yaptırabilir miyiz? Şuan 16aylık