Omurveannesi önce vanish leke çıkarıcı ile yıkayıp sonra, bebeğinizin kendi deterjani ve yumusaticisini kullanıp narin yikasaniz? Ben öyle yapıyorum artık. Kaka gecmediginde, ince vanish ile yıkıyorum. Herhangi zararlı maddesi kalmasın diye kendi uni baby deterjanı ile yıkayıp asıyorum