Fatosyyn canım ben önce muhallebi şevklinde kaşıkla veriyordum çeşitlı çorbalar yapıp birerobla veriyordum annem beni pirirnö unutma büyütmüş bana nasıl yaptığını gösterdi ama göz kararı 😂🤦🏻♀️ Ama canım sana şöyle söyleyeyim bir bardak süt bir tatlı kaşığı p.unu biberonda vermek icin koyulaşırsa da kendın süt ile ayarlayabilirsin durdukça koyulaşıyor hemen biberon içmesi çok güzel sebze çorbası ıspanak çorbası tarhana çorbası falan da yapabilirsin kıs ayında çok güzel olur bence