Evet benim de kuzum öyleydi hiç uyanmıyordu sarılığı 16.9 çıktı sınırdaydı yani ertesi günü için bi daha test istedi eğer bu rakamın üstünde çıkarsa yatış yapıcaz dediler o gün bol bol emzirdim ertesi günü değerleri düşmeye başlayınca yapmadılar sizde bi doktora gidin derim.