Yesidil ah bu topuk kanı benim kızımında topuk kanı yüksek cikmisti korkuttular kalıtsal hastalik olur diye bir daha topuk kanı aldılar meğer bu değerler çoğu bebekte yanlışlıkla yüksek cikabiliyormus Allahtan diğer topuk kanı dusuk çıktı çocuğumun bseyi yokmuş eger buda yüksek ciksa üniversite hastanesine gönderilecektik detaylı bakılması icin hatta sonradan araştırdım oralara gönderilip bebeği sağlıklı olan cok kisi varmış bence tek doktorla yetinmesinler araştırma hastaneleri ne güne duruyor inşallah biseyi çıkmaz bebeğin Allah annesine babasına bağışlasın 😔😔