gozdearas
Merhaba, 37 günlük beneğimin kakasında kan görmemle beraber doktorumuz süt alerjisi teşhisi koydu. Şimdiye kadar hep anne sütü ile beslendi bebeğim ama artık haftanın 2 günü yanında olamayacağım için mama takviyesi yapalım dedi doktor ve pregomin as mama almamı söyledi. Bugün birçok eczaneye sormama rağmen bulamadım mamanın iki aydır piyasada çok zor bulunduğunu öğrendim. Kullananlar nasıl temin ediyosunuz? Raporu da henüz çıkaramadık. Bundan sonra mama + meme olarak devam edeceğiz, biberona alışır meme reddi yaşarız diye çok korkuyorum.