Aysln Kızlar merhaba bebeğim 2 haftadır kulaklarını çekiyordu bugün hem çığlık atıp hem kulağını çekiyor . 4 ayımız bitti başına gelen varmı doktorumuza gösterdik kontrol etti birşey olmadığını söyledi ama annelik işte neden acaba yapıyor çığlık atıyo diye düşünüyorum tecrübesi olanlar varsa yazarsa sevinirim
Berenalp Aysln canım diş erleri diş çıkacağı zaman kuşağa vuran bir ağrı yaparmış ondan çekiyor dedi bizim doktorumuz
Annebalisi Merhaba , aynısını bizde yaşadık oğlum hep kulaklarını çekiyordu veya parmağını kulağına sokuyordu bizde göründük sorun olmadığını söyledi. Bi süre sonra bıraktı,acaba sizin ki dişten kaynaklanıyor olabilir mi ?
Aysln Annebalisi inanın hiç bilmiyorum doktorumuz kulağına ve boğazına baktı birşey yok dedi inşallah dişten dolayıdır henüz 4 ay 3 günlük bebeğim inşallah bizimkide zamanla geçer 🙏🏻
Aysln Berenalp heralde bizimkide o yüzden yapıyor çünkü boğaz ve kulağına baktı birşey olmadğını söyledi ama işte annelik nasıl bişeyse sürekli bişimi var acaba diyorum paronayak oldum :)
Humosunanasi Bizde de aynı durum mevcut dişlerden dolayı bir eli kulakta bir eli damakta günü bitiriyoruz