Merhaba hanımlar. Oğlum 25 aylık ve artık sütten kesmek istiyorum. Gün içinde pek istemiyor, içmiyor. Sabah ve geceleri içiyor. Fakat özellikle bu aralar geceleri sürekli uyanıyor ve emmek istiyor. Gecede 10 defayı buluyor. Sütten nasıl ve ne kadar sürede kesebilirim? Deneyimli hanımlar yardımcı olursa sevinirim 🙏🏻