Iphone se 2020 kullanıyorum çok memnunum genel olarak ıphone her modeli çok iyidir asla ve asla donma yapmaz bundan önce 6 s kullandım yıllarca şimdi eşim kullanıyo hala taş gibi ama bunun üstüne 2 bin lira daha koyup 11 çok istedim olmadı alabiliyosan 11 al