Kızlar 7 ay 26 günlük kızım var üst damakları aşırı şişti çok huzursuz eller sürekli ağızda sürekli ağlıyor canı acıyor çok belli. Bu tetagil diş granülü kullanıp memnun kalan var mı yarın alıp kullanmayı düşünüyorum ama işe yaramazsa diye de düşünüyorum. Memnun kalan var mı???