MerveN55 Bebegım 6. Aya gırmek uzere dogdugundan berı 1 yada 2 kere denedim bıberon almadı. Cok gec kaldım bılıyorum ama bıberona alıstırmam lazım. Ne yapmam gereklı
Aliveanne MerveN55 Geç değil bende oğluma kaşık ile verirdim suyunu mama dan sonra . 7 aylikti verdim biberini canım . Şuan 9 buçuk aylık kendisi çok güzel bir şekilde kullanıyor şükür . Geç değil alışma süresi var sabırlı ol.
MerveN55 Su alıstırma bardakları var onlarla su verılıyor acaba onda sıt ıcermı acaba. Yada suyu bıberonla verınce alırmı acaba