Televizyon çok zararlı deniyor acaba sadece seside duyması aynı etkiyi yapar mi virüs olduğu için çok dışarı çıkamıyoruz evdede bebekle konuşmaya çalışıyorum ama hep konuşamıyorum tabikide evde bir sessizlik oluyor . Sizce bebeklere etkisi ne olur televizyon sesi dilini daha çok geliştirir mi yoksa olumsuz yönde mi etkiler