İyi geceler baldan tatlı annişlerim.
Kızım 5, 5 aylık ve biz ek gıdaya geçtik. Patates, havuç, yoğurt verdim 3 gün kuralı ile çok şükür alerji falan olmadı. Şimdi ne yapıcam? İlk anneliğim, aşırı heyecan ve korku var yanlış bişey yaparım falan diye 😬
Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden vakit ayırdığınız için teşekkür ederim 😍