Mti16 bence kesmeyin ben milletin böle demelerine kanıp kızımın saçlarını kestim ki ilk doğduğunda çok uzundu toka bile takiyodum şuan kestiğine çok pismanim sonradan düşündüğümde uzadıkça uçlardan kestiğinizde zamanla zaten ilk doğduğu sacları gitmiş olucak yani tamamen birden kesmektense uzadıkça az az kesmek daha mantıklı bence