Nurci Kızlar burada bir arkadaş post açmıştı ama kim olduğunu hatırlamıyorum ısırgan otunun süt yaptığını söylemişti ondan Allah razı olsun hemen denedim iki gündür içiyorum onun dediği gibi göğüsümden taşmıyor süt kişiye göre değişir tabi ama özellikle sağ göğüsümden çok az süt gelirdi ve oğlum onu hiç emmezdi iki gündür hissediyorum çok süt geliyor ve oğlum güzel emiyor tavsiye ederim mutlaka deneyin ☺️
Liyaa Nurci tadı nasıl acaba arkadaşımın sütü kesilmiş acaba tekrardan gelir mi tarif verebilirmisğniz söyleyim en azından denesin
DuygUras Ay bende o tarifi arıyorum bayadır😀😀😀😀 nasıl kullanıyorsun acaba.Tam miktarı falan verebilir misin? Isırgan otunu kuru şekilde aktardan aldık duruyor tarifi bulamadım diye.birde günde kaç defa içiyorsun
Nurci DuygUras günde iki kere içiyorum canım bir fincan kaynat suya 1 tatlı kaşığı atıp 5 dk demliyorum sonra içiyorum
Nurci Minnak internetten sipariş verdim canım arifoğlu diye bir site yakınında aktar varsa oradan da alabilirsin
Nurci Mrvesn ben şekersiz çay içtiğim için tadı bana kötü gelmedi bir fincan kaynamış suya 1 tatlı kaşığı atıp demliyorum 5 dk sonra içiyorum
DuygUras Şimdi yaptım frenchpressde.Tadı çok itici gelmedi ama içtikten sonra aşırı miğdem bulandı.Antibiyotik kullanıyorum gribim belkide hapın üstüne içmem kötü yaptı bilmiyorum ama kustum kusucam 🤮 çay içiyorum hala o tat.Bişeyler yedim ağzımdan gitmiyor tiksindim resmen.Bide frenchprressten 3 çay bardağı çıktı içtim bende ondan olabilir mi acaba ya çocuğuda emzirdim inşllah bişey olmaz 😔😔😔