5 aylık bebeğim var 6 haftalık da hamileyim. İstenmeyen bir gebelikti tesadüfen öğrendim. Sütüm azaldı. İnat ettim rezene içtim su içtim besledim sütüm şuan günde 500 ml. Sağarak veriyorum bebeğşm emmiyor. Ama sütümü mamada daha çok seviyor severek içiyor. Bi sıkıntı olmadığı sürece bebeğimi sütten kesmeyi düşünmüyorım o istemezse kendi bırakacaktır zaten ama zehirler laflarına aldanmayın lütfen. Güzel beslenin süt yoğurt yumurta peynir ceviz yeşillik su… Lütfen pes etmeyin güçlü olun 2 haftadır çabalıyorum sütümün kesilmemesi için. Siz de pes etmeyin 🌺