[silindi] Kızlar bebegim 5 ay 8 günlük. Önceden gaz yapacak birşeyler yiyip içmiyordum. Mercimek çorbası, kuru fasulye vs. Yediklerimizden çocuğa gaz geçer mi hala? Ne zamana kadar devam ediyor bu? Emzirdigimiz sürece mi?
caglaras [silindi] emzirdiğiniz sürece geçiyor bence 6. ayına girsin ufaktan başlayın ben öyle planlıyorum bağırsak gelişimi 6.ayda epey tamamlanmış oluyormuş 🌸
Yagmursonrasitoprakkokusu [silindi] benim bebeğim 2 aylık ve ilk günden beri aşırı gazlı bi bebek. İlk başlarda çok dikkat ederdim fakat yine aynıydı. Yesem de yemesem de aynıydı yani. Sonra doktorum hiçbir şeyden alıkoyma kendini. Bu bebek gazlı bi bebek naparsan yap böyle olacak. En iyisi alıştırmaya bak dedi o gün bugündür yiyorum ben de 😂
Merve-2 Bence yavaş yavaş yiyebilirsiniz gaz yapsa bile ilk aylardaki gibi yapmaz. Hem alışması lazım artık. Az az yiyerek başlayabilirsinzi.
[silindi] Merve-2 tuh ya sevinmiştim 😅 eşime diyorum sürekli kizi memeden bi ayirdim mi litre litre kola içicem 😅 özledim yahu