Yusuf20 direk eşinizin adına yaptırın o zaman. Eşinizin tcsini sordularsa eğer raporun yazılmış olma ihtimali olabilir. E devletten bakabilirsiniz. TC sorulmadiysa rapor yazılmamıştır. Bizimkini de yazmamışlar unutmuşlardi. 3 ay sonra arayıp yazdırdım doktorumun asistanına