Fatoserin ishali, ateşi falan yoksa bekleyin kendiliğinden geçer. Yeni ek gıdaya başlayan bebeklerin hemen hemen hepsinde goruluyor bu tarz alerjik sorun. En geç yarına kadar geçmiş olur. Korkmayın. 1 hafta bekleyin sonra tekrar deneyin tarhana çorbasını, yine aynı belirti olursa. Bir kaç ay daha beklersiniz. Bizde henüz 6 ayligiz, yarın bende ev yapımı tarhana yapayım diyordum. Biz de olursa ajerji demek ki tarhana için biraz daha beklemek gerek 😊