Kızlar kızım çok saçlı doğdu ve hiç konak kepek vs olmadı şuan 23 aylık ve geçen ay kafasında turunculuk fark ettim ben sandım ki havuç sürdü kafasına banyo yaptırırken iyice yıkadım falan çıktık baktım daha sonra farkettim çıkmamış aaa yine mi sürmüş dedim saçı çok açık sevmiyor önlerini devamlı topluyorum o yüzden az dikkatimi çekti genelde de evimin ışığı iyi değil neyse sonuç olarak şimdi gördüm telefonun ışığı ile bir baktım ne göreyim resmen konak 🤦♀️ Elimle kaldırdım yumuşadığı için geçti Biraz şimdi ben yağ falan yapayım mı bu saçtan yağı nasıl temizleyeceğim niye oldu acaba toplarken çok az nemli kalıyordu o mu yaptı ki ?