_papatya_ bebeğin üşüyüp üşümediğini göğsünden anlıyoruz. Eller ve ayaklar genelde soğuk olduğu için yanıltabilir. Ama kış geldi hava soğuk kıyafeti ince olsa da ayağına çorap giydirmek lazım. Yani tulumun patiği varsa gerek yok, çıplak ayak olmasa yeter. Bebeğin başı terliyorsa da sıcaklıyo demektir.