karabocuk geçmiş olsun sizede inşaAllah tekrarlamaz 🤲 kesinlikle sık sık emzirmek ya da sağım yapmak en etkili tedavi yöntemi. Oğlum 14 aylık ve ilk defa başıma geldi. Sütüm var artması için artı bişey de kullanmadım ama normalde aşırı sertleşme olmazdı yumuşak genelde , bikaç saate düğümlendim şaşırdım bende. Çok şükür geçti şimdilik 🙃