Ceylanarel Bebegim 4 aylık son 1 haftadır fazla salya akintısı, ellerini agzina goturmesi elline ne gecse agzina goturmesi huzursuzluk durduk.yere aglama aksamlari cok.problem.yasiyorum. dis rahatlaci jelleri pek onermiyorlar tavsiyeniz varmi
canimoglum_2020 Ceylanarel 3. Aydan beri aynı 6 aylık olduk hala diş yok 🤷🏻♀️ Zeytinyağ içine karanfil ile doğan jel yapabilirsiniz
Duygunida Ceylanarel tükürük bezleri geliştiği için salyanın çok olduğu bi dönem. Büyük ihtimal 4. Ay atağı geçiriyorsunuz diş olduğunu düşünmüyorum
Elv_18 Ceylanarel benim kızımda aynı canım şuan 4 ay 5 günlük. Doktorumuz kontrol etti hafif diş belirtisi ama daha kızarıklık yok erken demişti. Bizimki sürekli bağırıyor hiç susmadan ben de dişe yordum ama büyük ihtimalle atak dönemi 🤦
Duygunida Ceylanarel benim kızım 4 ay 10 günlük. 4. Aya girer girmez başladı huzursuzluk, ağlama krizleri uyku problemleri vs. 1 hafta sürdü çok şükür atlattık. Salyası da azaldı, geçen hafta önlükleri ıslatacak kadar çoktu
Ceylanarel Bu 4 ay atagı ne zaman geciyor peki. Evin icinde surekli pusetle uyutmaya basladim.normalde kendisi yada memede uyurdu simdi illa puset istiyor. Gecen haftalarda surekli ustu islanirdi. Simdi yorganini bile isiriyor. Bende 4 ay atagı olarsk dusundum fakat bir yandan belirtiler disede uyuyor
canimoglum_2020 Ceylanarel 2 yemek kaşığı içine 10 tane karanfil atın karanlık biyerde 24 saat dursun sonra kullanabilirsinşz