Kızlar merhaba, bebeğim 4 ay 3 günlük.Dün 4. Ay aşılarını yaptırdık.Ancak son 3-4 gündür ara ara kendisini kasmaya başladı.Böyle kucağımdayken karnını sıkarak ayaklarını çekiyor ve ellerini yumruk yaparak ıkınıyor.Gaz çıkarmasında veya tuvaletini yapmasında herhangi bir problemi yok rahatça yapabiliyor çok şükür.Üşüttü mü acaba neden ara ara böyle yapıyor olabilir 🤔 bir de sizlere sormak istedim başına gelen var mı