Bulut54 @iremceren ben de oto koltuğu araştırıyorum. Baktığım modellerden biri de bu model. Sizce almalı mıyım
123_azra avhatice 2 hafta önce joie every stage aldık e bebekten 1950 TL ye 400 TL hediye çeki verdıler duan aynı urun 2100 e ındırımlı olarak satılıyor ama hedıye cekı devam ediyor mu bılmıyorum canm elını cabuk tut bence git gıde pahalanıyor https://www.e-bebek.com/joie-every-stage-fx-0-36-kg-isofix-oto-koltugu-p-joi-c1602aadpw008/?gclid=Cj0KCQjwrJOMBhCZARIsAGEd4VGhqkpgM6dgQKPHpUHnF74JmUjtzm9EQx27EHjGPB5hQsU1exZaxHUaAgIVEALw_wcB