Merhaba arkadaşlar 4 aylık bebeğim var günde 1000 ml den fazla mama içerken 500 ml düştü o da zorla iciriyorum.. damaklarinda sertlik var sanırım dis cikarcak ama hala bişey yok
Bu durumla karşılaşan var mı ? Neler yaptınız kafayı yiyeceğim yemiyor bir türlü