Hanımlar oğlum 1 yaş 5 günlük 11. Ayından beri yürüyor maşallah. Şimdi daha iyi yürümeye başladı ama hiç ayakkabı vs almadım. Dışarı çıkmıyoruz çıksak bile arabayla çıkıyoruz patik vs giydiriyorum. İlla gerekli mi bu ilk adım ayakkabısı yaza alsam dışarı çıkıp giyeceği zamana misal. Şimdi evde yürürken çıplak ayakla basması daha iyi değil mi sizce de? Şekillendirme açısından almam gerekli mi. Gerekiyorsa öneride bulunur musunuz? Teşekkür ederim şimdiden