Eyllebr Doğum yapalı bır ay oldu bır kaç haftadır kanamam bıttı ama sarı akıntım oluyor basına böyle birsey gelen varmı benım gibi enfeksıyon mu acaba anne sütüne geçer mi enfeksıyonsa
Eyllebr Civciv3535 bende sordum normal degıl enfeksıyon var dedı doktor muane etmem laZım dedı ama bebekle gıtmem zor