Damla15 tamamen vitamini için canim 15 saat kaynatanlar var ☺️ Fokur Fokur kaynatmayin ama kısık ateşte 8 saat kaynatin. Ve yağ tabakası olmamalı istersen bir gece alt dolapta beklet sabah yağını komple alıp buzluğa at. Tamamen berrak su olması gerekiyor. Aşçılık okudum eğitimde sürekli o şekilde yapardik