zngn39 Emzirme zamanı su vs içmek bişeyler yemek günah dediler ya, bazıları da bebeğe zararlı diyo ama Ay açlıktan içimkıyılıyo ki böyle de
Miniktavsan zngn39 kızlar ağustosta doğum yaptım ve kızım saatlerce memede kalan bir bebekti. Bişeyler yedim de sürekli su da içtim sıcaktan bayılıyodum. Hiç bişey olmaz hurafe onlar
Siracseda zngn39 benim oğlum o konuda maşallahi var ben ne zaman yemeğe otursam oda memede hiç bir şeyde olmadı valla
Nurci zngn39 50 günlük bebeğim Doğduğu günden beri özellikle gece uykum kaçsın diye hep birşeyler yedim içtim inanmayın bence
Neroizm zngn39 ben dogdugundan beri mememden ayrilmadigi icin masaya emzirme yastigiyla oturuyorum o emiyor ben yiyorum. Bebegini yemek yemek icin memeden ayirmak bence daha gunahtir.
Fyzaeyll Günahını bilmem ama banada süt kalır boğazında yeme içme dediler ama son zamanlar dayanamıyodum su içiyordum birşey olmadı şükür 🙂
Annesibebisi Ben de emzirirken yedim bir şeyler hatta ilk zamanlar yemek yerken emzirdim ki ben de yiyebileyim diye şükür bir şey olmadi