Mltarc Annelerimiz merhaba, bebek kangurusu alıcam ama hangisi daha konforlu ve bebeğim için hangisi daha sağlıklı tavsiyelerinizi rica edicem. Lütfen likleri ile birlikte paylaşırsanız sevinirim. 😘
Bsecill Mltarc solomom kullanıyorum 4. Aydan beri şuan 11 aylık çok memnunum her yöne modeli benim ki
agacsizkoala Link paylaşmayı bilmiyorum 🙈 boba marka kanguru kullandım çok rahat biz çok memnun kaldık
Srhnzlcn Hunilianne merhaba bnde baktımda şimdi oğlum var en erken ne zaman kullanabilirim yenidoğan aparatlı diyoda sağlıklı mı kullanımı acaba
Hunilianne Srhnzlcn ben aparatını sevmiyorum 7 kilo olmasını beklemiştim aparatsiz kullanmak için. 7 kilo olana kadar da esnek sling kullandık. Sling cooook güzel bir şey😍 imkanınız varsa onu alın derim
Srhnzlcn Hunilianne aslında bu neco sanırım ondan var sling ama bebeğim bana dönük durmayı sevmiyo etrafı izlemek istiyo☺️ Daha 3 aylık 5,5 kilo fln slingde öne bakarak koyamıyoruz sanırım demi
Hunilianne Srhnzlcn hayır omurgası için öne dönük koymamalisiniz. Ama kanguruda da yüzü dışarıya donuk çok uzun süre tutulması önerilmiyor. Ve onun belli bir ayı var mi bilmiyorum açıkçası ben kendime donuk şekilde kullandim hep. Aslında biraz mızmızlanır ama Alişir sonrasında bizimki de en başlarda hiç sevmezdi ama sonraları daha bağlarken heyecanlanmaya başlardı 😂
Taze1mom Merhaba ben de hem solomom var hem de mamadus ikisini de yorumlayayım size solomomu hiç sevmedim aşırı kaba ve ağır giç sevmedim 😬 Mamadusa bayıldım diyebilirim 😂 Hafif kullanışlı ve rahat severek kullanıyorumm sizin için bir kaç model ekledim https://ty.gl/n4mepkr