Zahidmom ben saten düğmeli uzun alt-üst goturmustum, temmuz ayı olmasına rağmen. Bir de ince ipli kısa saten gecelik götürmüştüm sabahlik ile. Ama hem çok usumustum hem de oram buram açılır diye uzun alt-ust takımı giymiştim, onu de düğmeli olunca kolay emzirebildim. Normal doğum da gecelik daha kullanışlı dediler ama her ikisinde de kolay oluyor saniyelik kontrol ediyorlar. Tercihinize bağlı