Arkadaşlar iyi akşamlar.
Kızım dün 4. Ay aşılarını oldu. Çok aşırı huzursuz , durup durup içli içli ağladı kuzum hep. Ağlaması biraz geçti ama dünden beri emmiyor doğru dürüst , görünce başlıyor ağlamaya 😞aşıdan sonra böyle bir durum yaşayan var mı 🥺