GamzeNazli35 Merhaba arkadaşlar kızım için 2. El premier buhar makinası aldık fişe taktığımızda az bi süre çalışıp duruyor. İnternette pek bilgi bulamadık aranızda kullanan var mı? Bilgilendirseniz beni 🤗
Ballokumu GamzeNazli35 canım şu an bebek emziriyorum başlığı kaybetmeyim diye yazdım bişey geldi aklıma bakayım bi kendi buhar makineme de yazayım sana
Ballokumu GamzeNazli35 humidty diye bi tuş var canım ona basınca mesela 60a ayarlarsan nem seviyesi 60 olunca kapanıyor
GamzeNazli35 Ballokumu yok canım öyle bi düğmesi çözdüm zaten akşam. Odanın nemine göre kendini otomatik ayarlıyormuş. Sabaha karşı gayet iyi çalıştı. Teşekkür ederim 🙏