zlhaa00 ya bı de şey geldi aklıma şimdi gece uyandığında göğsüme yatırıp sakinleştirmeye çalışıyorum ben o zamanlar farkettim sonra baktım gündüz falan da sürekli yapıyor poposunu içeriye doğru bastırır gibi hareket yapıyor sanki gaz çıkarır givi ben de gazı var çıkaramıyor ondan yapıyor diye düşünüyorum acaba poposu da kaşınıyor olabilir mi