Edaseker Merhaba arkadaşlar benim 3 aylık oğlum var ve aptamille besleniyor ne yazık ki sütüm yeterli değil. Gaz damlası olarakta doktor sab simplex i önerdi ve onu kullanıyoruz. Sorum şu. Bu damla bebeklerde uyku yapar mı? Çünkü benim oğlum damladan sonra sakinleşip uyumak istiyor. Bilen varsa beni aydınlatırsa çok sevinirim. Sanki oğlumu bilerek uyutuyormuşum gibime geliyor vicdanım sızlıyor..
Catharsis Edaseker Tabiki damladan sonra sakinleşip uyuyacak çünkü bebeğini uyutmayan şey gaz sancısı, damla sancıyı geçiriyor ve bebeğin huzurlu bir şekilde uyuyor. Damla uyku yapmaz.
Aaceylans Edaseker bebeğim 41 günlük keşke uyku yapsa hiç uyumuyoruz ama tabii Senin bebegin de farklı etki göstermiş olabilir