Annebebek58 Memelerin terbiye olmuş olmasın. Yani genelde 3 ay civarı terbiye oluyor zaten.Memeler yumuşar ve arza emmeye göre süt üretmeye başlar.Ha derseniz ki doktora gittik çocuk kilo vermiş o yüzden önerdi filan,o zaman yorumlara göre bakın ama küçük kutu alıp deneme yaparsınız.