Srhnzlcn ilknur_acr94 merhaba oğlum 3 aylık 1 haftadır bzdede öyle danışmana sordum tanıma evresindendir diyo burdada okudum bu şekilde plup 6. Ayda dişi çıkan vs varmış .. ama baya zorlamaya başladı benide .. emziği atıp direk elini emmek istiyo onada sinirleniyo😅 uykuya dalarken kriz geçirmeye başladı
asz ilknur_acr94 ayaklarını bile sokacak ağzına.o kadar tatlı oluyorlar kü.cök cök ses çıkarıp emiyorlar.oral dönem artık keşfetmeye başlıyor.bırakın emsin.engellemeyin.zaten bi süre sonra bırakıyor.(bizimki 8.aydan sonra bıraktı çünkü şuan emekleyip bulduğu herşeyi ağzına soktuğu için eli o kadar cazip gelmiyor daha)
ilknur_acr94 Srhnzlcn benim oğlumda aynı şekilde emziği atıyor elini sokmaya çalışıyor bir hırsla. Sokmasın izin veriyor musunuz
Srhnzlcn ilknur_acr94 yani normalde pek karışmak istemiyorum ama uyutma çabasında evet engelliyorum emziği alsın diye.. nrmaldede kendini bulandırıp kusturmaya başladı onu hssedersem eline oyuncak veriyorum
KubrAyhanYigit Kesfetme dönemi olduğundan :) benim oglumda 92 günlük. 2.ayından beri elleri emiyor 1haftadirda emziği atıp elleri sokuyor ben emzik o el oynasip duruyoruz :)
Mclk ilknur_acr94 bazı bebekler sokuyor benimki göbekli biraz sokamadığı için çorabını çıkarıp sokuyor
1kiz1oglan ilknur_acr94 benim oğlumda 2,5 aylık eli sürekli ağzında parmağı özellikle ,aslında istemiyorum alışır diye ama keşif dönemiymiş kesinlikle müdahale etmeyin diyorlar bende öyle yapmaya çalışıyormuşum keşfetsin 🤔 bakalım☺️
KubrAyhanYigit ilknur_acr94 elimden geldiğince cekiyorum alışmasın diye. Aslında kisitlamamak içinde oyun oynatiyorum ağzına sokmasına izin vermiyorum sadece. Ellerini tutup ağzına götürüp cekiyorum götürüp cekiyorum hoşuna da gidiyor egzersizde yapmış oluyoruz :)
Srhnzlcn Srhnzlcn birde bn bunu hemşireye sormuştum oda eğer elinde deformasyon olmuyorsa emsin engellemeyin dedi