Simsiminannesii valla canım bence etkiliyor. Ben 4.aya kadar emzirdim. Baya da iyi emiyordu. O ay ilk adetimi oldum. Sanki biri vanaları kapattı. Öylece kesildi yani. Humana falan içtim anca 30 cc çıktı sonra ikinci adeti oldum şimdi üç beş damla geliyor.