mirayyy20-20 hadi sarılalım kucaklaşalım 💏🤗 tam olarak bütün vermek biraz ürkütücü benim için de Çünkü fazla ısırabilir Allah korusun o yüzden ben minik minik doğruyorum koyuyorum önüne oynuyor bende o oynarken bir iki bir iki sokuyorum yiyor. Biz yemek yerken aşırı hevesleniyor biraz da o zaman veriyorum. Öyle böyle kendi çapımızda idare ediyoruz. 😬 bizim dişlerimiz çıktı onun sancısını yaşıyoruz bu aralar bende ona bağlıyorum ama bilmiyorum artık. Geçen kendimize şehriye çorbası yaptım tavuk sulu verdim ama yemedi. En azından tadını aldı diye seviniyorum işte analık 💕 eğer yemek istemezse asla ağzını açmıyor nereden öğrendiyse onu 😀